Skolens arealer

Tekst under udarbejdelse

Særlige faciliteter på skolen:

Gudenådalens Friskole har eksisteret siden 1986. Skolens bygninger er bygget med stor forældre involvering, efterhånden som skolen manglede plads. Taget i klasseværelserne er bygget i pyramideform, og klassens form kan være firekantet, femkantet, sekskantet, eller ottekantet.  Skolen er i ét plan.

Skolens fysiske opbygning:

Vi råder over et særdeles veludstyret musiklokale.

Der er smartboard i de fleste klasselokaler og projektor i alle.

Undervisningslokalernes indretning:

Undervisnigslokalerne er for det meste udstyret med "back-up" borde og stole.

Multisalen:

Ny multisal/hal og nye lokaler i skoleåret 2017/18

Den 22. februar 2018 indviede vi en ny hal/multisal, navngivet "Valhal",  med tilhørende omklædning, foyer med toiletter og te køkken. Nye klasselokaler og personalefaciliteter ståd færdig i novenber 2018.

I april/maj 2018 blev der tillige opsat multibane på 10 x 20 meter med hånd-/fodboldmål, 2 hockeybaner, basketball. Banen er med kunstgræs.

1. august 2021 overtog vi nabohuset (Bjerring Hede 11), som fra 1. august 2022 er indrettet som værksted. Der er god depotplads i kælderen. Derudover er Bjerring Hede 9 købt og indrettet som P-plads.